CALIFORNIA DREAMING

Jag har lite bloggtorka just nu, tyvärr. De senaste dagarna har jag hyrt många teen filmer och ätit mycket onyttig mat. Så jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, typ Hej bloggen idag har jag hyrt 17 again och ätit pizza. Aja ni fattar. Nu till något helt annat. För några dagar sen klickade jag in på EF Språkresor och tittade runt lite där, och jag blev jäkligt sugen på att åka till Kalifornien på språkresa nästa sommar! Tänk er, dra till Venice Beach och surfa efter skolan, eller åka till nåt enormt shoppingmall. Träffa massa nya människor från andra länder! Men jag vet inte så mycket om språkresor och sånt, så om ni har varit på språkresa eller bara varit i Kalifornien, så berätta, ge mig tips!


Universal Studios, Hollywood

Kommentarer
Postat av: H A N N A H

Jag är också sjuukt sugen på språkresa, vi kanske skulle kunna snacka ihop oss några stycken? :D <3

2010-07-26 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0