LIKE I GIVE A SHIT





Igår var det fullt hus hemma hos mig. Mina föräldrar åkte till Sandviken igår eftermiddag så det passade perfekt med en tjejkväll. Sara, Sara, Sozo, Petra, Jag, fyra pizzor och cola! Vi gick och la oss när det började bli ljust ute så jag är hyffsat trött just nu. Jag ska snart springa till bussen, klockan 14.30 går mitt tåg upp till Sandviken. Jag kommer sova som en stock hela resan, tro mig. Och när det gäller komentarer runt mitt utseende så kan jag inte bry mig mindre. Jag vet att jag inte är ful, så sådana komentarer är bara orealistiska och elaka.

Kommentarer
Postat av: tove

hej klara! du är inte ful du är jätte fin! längtar tills jag får resten av dina kläder som du har vuxit ur :) kram tove

2010-07-30 @ 16:58:29
Postat av: tove

Hej klara! Du är inte ful du är jätte fin! Längtar tills jag får resten av sånna kläder som du har vuxit ur :) kram tove!

2010-07-30 @ 17:00:44
Postat av: Hanna

du är verkligen sjukt söt!:O

kram! :)

2010-07-31 @ 00:37:17
URL: http://hannahamadjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0