-



Dagens första, någonsin första, Top 5 kommeeeer häär! Woho, haha. Och eftersom jag har sämst fantasi så blir det ett ämne som jag vet att alla tjejer, och kanske killar, vad vet jag, gillar. Vi kör en Top 5 Mascaror!

1. Och mascaran som hamnar som nr 1 på min lista är Supernova Mascara från Fresh. Den köpte jag i New York, och jag tror inte att den finns i Sverige. Men den var grym (den är slut nu) och inte dyr, ca 210 kr. Jag blev tipsad om den när jag frågade om en som gav mycket längd och som såg naturlig ut, av en tjej som jobbade på Sephora. Grymt!

2. False Lash Effect från Maybelline New York är också en skitbra mascara. Använder den nu för tillfället, faktiskt, och den är bättre än flera dyra mascaror jag har provat.

3. Brons går till High Definition Brush Then Comb Mascara från Clinique, en mascara med långt namn eller? Haha, nej men den är också väldigt bra och den har en speciell borste med två sidor som ger både längd och volym. Jag tycker den ger grym längd, man får verkligen superlånga övonfransar. Men tyvärr så smular den efter några timmar, så den håller inte så bra...


Haha, vad gör man om man har bestämt sig för att göra en kategori som heter Top 5 men inte har provat 5 olika mascaror? Det här är mina favoriter, jag har inte använt nån annan på jättelänge...Eller jag har ju provat andra, men inga som är så bra att dom får hamna på min Top lista. Nej, får nog ändra kategorin till Top 3 istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0