OMG

Hello folks! Jag ber tusen gånger om ursäkt för den kassa uppdateringen dom två senaste dagarna. Jag var ju sjuk ibörjan av veckan, men igår gick jag till skolan igen. Efter skolan åkte jag hem och spenderade hela eftermiddagen med näsan i massa olika läxböcker med hopp om att kunna plugga ikapp. Very fun.
Idag var det ju fredag, otroligt härlig och skön dag. Jag slutade skolan vad 1, och då var det plåtning som gällde. Jag och mina kära kusiner åkte in till stureplan för att bli fixade och sminkade och jag vet inte vad för att sedan bli fotade. Det var faktiskt kul, jag trodde det bara skulle bli jobbigt. Men det var kuuuuuuuuuuuuul, och jag blev fin i hååååret. Nej, nu är Sara Rangidalidich här! Vi ska mysa, puss ♥


Curly

Kommentarer
Postat av: ;)

Kan inte du lägga upp en bild där man ser din tandställning när du ler, eller ler du bara med stängd mun nuförtiden?

2010-03-26 @ 22:16:32
Postat av: Anonym

vart fotades du? vad heter studion? :)

2010-03-28 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0