I want Lanvin not flowers



Bilder: Style by Kling & Columbine Smille

Jag älskar att det är så många designersamarbeten med H&M, väldigt LMLB, lyx med liten budget. Dock så tyckte jag inte att Lanvins kollektion för H&M var något för mig. Det var vackert, men inte min stil tyvärr. Ett undantag var dessa leopard mönstrade skorna som Frida Gustavsson bär på bilden. 999 spänn går dom loss på, tyckte dom var riktigt snygga. Till ett par kondomtajta acne jeans och en slappt sittande, grå tisha. Yeeeeee

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det en sväng till stan med Emelie. XXX

Kommentarer
Postat av: Edward

Är det du på bilden? Catwalk!

2010-11-10 @ 13:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0