ojoj

Tjaa bloggen! Det va inte igår inte... Jag har helt och hållet skitit i bloggen de senaste dagarna, och det har varit skönt. Men nu ska jag försöka att börja blogga som vanligt igen. Jag kan ju börja med att berätta lite om min helg! I fredags vid sex åkte jag till filippa för att fixa mig, och sedan åkte vi till Wendela. Hon hade fest! Och det var en mycket trevlig kväll. Jag hade sjukt kul och träffade mycket nya människor. Sen så missade jag alla båda mina bussar så jag kom hem lite efter ett och somnade på en gång.
I lördags var jag i stan med papi, vi letade vinterjacka åt mig på NK, men hittade inget som jag gillade. Jag vet verkligen inte vad för jacka jag vill ha! Den ska vara varm och snygg såklart... Det ända som fick följa med hem var en mössa från Filippa K som jag visar sen. På kvällen skulle jag ha träffat Nelly, Fredrika och Alicia och vi skulle dra på fest nånstans. Men vi hade gäster så min mamma tvingade mig att stanna hemma. Men jag hade chips & dipp hemma så det va chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0