LISTA Tagen av lisa!

SENASTE:

Dryck: Mjölk!
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Hanna Hamad "Jo det klart! :D <3"
Sång du lyssnade på: The Cave - mumford & sons
Gången du grät: Igårkväll

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit tillsammans med någon två gånger: Yes
Har någon varit otrogen mot dig: Nej tror inte det
Varit kär?: Jaa såklart
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: under vissa perioder
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha jaa på matten typ.


KÄRLEK JUST NU:

Är du kär i någon?: Börjar kanske bli.. Nej tror inte de!

Är du intresserad av någon? Tror inte det
Kan du inte sluta tänka på den personen? Det finns ingen att tänka på

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja flera!
Fått ditt hjärta krossat: Yes lite halvt
Skrattat så att du har börjat gråta: Det händer minst en gång per dag, thanks to Sara & Sara
Träffat någon som förändrat ditt liv: Mitt liv förändras hela tiden
Insett vilka som är dina äkta vänner: Inte riktigt. Har ju en och en halv månad på mig.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja det har hänt.

 

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Dom flesta
Hur många barn vill du ha: Max ett!

Har du några husdjur: En kattig katt Tippiee
Vill du ändra ditt namn: JAAA

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Gick i skolan och sen var det fekke.
Vilken tid vaknade du idag: Mamma drog upp mig vid halv sju
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på DHW
Någonting som du längtar till: Weekend!!! untz
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: En massa saker, t.ex slippa min glutenallergi och
Vad lyssnar du på just nu: BIG Notorius!! konstigt nog
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Snackar med Jens varje dag

Vad gör dig irriterad just nu: Mina tajta jeans som skaver

Singel/upptagen: Single & ready 2 mingle
Stjärntecken: Tvilling
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Myrsjöskolan, ligger i ghettot
Gymnasie:
Hårfärg: Brunett
Långt eller kort: Lång!
Längd: 174 cm
Piercings : Örononen
Tatueringar: Nej och kommer aldrig hända
Höger eller vänster hänt: Vänster
Operation: En magoperation innan jag blev glutenallergisk
Bästa vän: Jag har flera! Sara, Sara, Kain, Emelie, Lisa...
Sporten du spelade: Jag spelar fotboll
Vaccination du minns: Jag svimmade typ sist jag tog spruta så kommer inte ihåg, haha!
Förälskad i: Justin Bobby och Leonardo Dicaprio för 15 år sen

 

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Oboy
Är du på väg att: Hoppa i badet
Lyssnar du på: Animal
Väntar du på: Bättre dagar, haha nej jag vet inte


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Kanske
Vill du gifta dig: Jaa, wearing Wera Wang
Karriär i åtanke: Journalist av nåt slag, kanske inom mode.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon och läppar!
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Lungt längre!
Romantisk eller spontan: Romantisk tror jag
Snygg mage eller snygga armar: Faaan vad svårt, tror mage. Eller armar! Nej mage.

Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
Känslig eller inte: känslig men beskyddande!
Ragg eller förhållande: Raaaaagg

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Yes
Tappat glasögon eller linser: Använder inte det
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: jag tror nog det.
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: Haha har hänt
Gillat din killkompis: Nej tror inte det.

 

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland
Mirakel: Ja det gör jag
Kärlek vid första ögonkastet: Nej inte kärlek vid första ögonkastet men kanske andra saker.
Himlen: jag tror det.
Tomten: Självklart!
Att kyssas på första dejten: ja!

 

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Skröt ganska mycket om att jag hade typ fem killar på samma gång i ettan.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nej.

Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner, min familj och choklad.
Vad vet inte så många om dig?: Jag har många hemligheter


Kommentarer
Postat av: bella♥

Söt blogg komentera gärna mitt bloggval :)

2010-11-17 @ 20:07:41
URL: http://izabellapalsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0