Frågestund del 2

vilken är din favortit outfit?
Min favoritoutfit är nog ett par tajta jeans, boots och en kofta eller blus. Enkelt och snyggt.
ÄR du jätte rik?
Hahahahahah nej.
När du praoade på jackie vad fick du göra för saker då?
Jag fick göra massor med olika saker. I början fick jag städa en hel del, och plocka på lagret osv. Men sen fick jag prata med kunder, hjälpa till i kassan, svara i telefon... Ja allt möjligt! Det var verkligen skitkul och jag lärde mig mycket nytt.

Bästa plagget i garderoben?
Mina tajta Acne jeans som jag använder minst fyra dagar i veckan <3

Favorit märke?
Gud vad svårt, jag gillar hur många märken som helst. Några favoriter är By Malene Birger, Acne, Odd Molly och Céline.
Favvo butiker?
Budget - Zara, H&M och Topshop. Annars gillar jag Jackie, Matilde och Acne.
Dina favorit skor?
Mina Primeboots eller vita Converse.

hur kommer du klä dig i sommar/vår?
Söta ballerinas, tajta byxor och blusar i pastell och skira färger. I sommar kommer jag nog använda min långklänning och mina Ray Bans en hel del.
Kan inte du visa din favoritoutfit?
Jag har inte en bra bild på en egen favoritoutfit, men jag kan visa en gammal favorit/dröm outfit som jag skulle kunna offra mitt lilfinger för! Olivia Palermo ger mig sjukt mycket inspiration.

Ska du färga håret till blont? :D <3
Jag tror inte att det blir så, eftersom min frisör avrådde mig från att göra det. Det kommer slita sjukt mycket på mitt hår och jag kommer inte att få den färgen jag är ute efter. Men jag ska nog slinga det en aning ljusare så mitt hår ser lite fräschare ut.
Kan inte du visa upp ALLT du har från Odd Molly ?:)
Jo självklart kan jag det. Men int nu, för jag sitter i skolan! Men det kommer, lovar.
Saknar du mig? För jag saknar dig som en galning!
Klart jag saknar dig, som bara den.


Kommentarer
Postat av: A

Väskan hon har finns på den här sidan på väskor

och sida två : http://vivistyle.se/ och kostar bara 599!!

2011-01-24 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0