I ♥ julklappar

Då var julafton över då, nu dröjer det ett år till nästa! Men det är det jag tänker på minst just nu. Jag fick så fina julklappar av hela min släkt igår. En new york guide, en mobil (som ni vet), en klocka, kläder, presentkort, massor med fickpengar till NYC, inredning till mit rum... Jag hade inte tänkt shoppa nåt alls innan jag åker till NY, men eftersom jag fick presentkort på Nacka Forum så måste jag ju det, haha. Jag och mina kusiner ska fajtas i mellandagsrean imorgon, hade vi tänkt.

Snart ska jag iväg till mina kusiner för att käka jullunch med hela glada släkten! Sen ska jag nog träffa Lisa en stund, och jämföra våra julklappar, haha.


Såhär ser jag ut idag, min nya t-shirt som jag fick av min brorsa igår, och min stora, svarta halsduk på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0