snabbt inlägg

Igårkväll åkte jag till Sara rangedalidish! Där var också Sozo, och vi hade det trevligt. Vi kollade på The Ugly Truth och hade det mysigt. Om nån timme ska jag iväg till mina kusiner, för ena kusinen fyller fjortis idag! Looking forward to the cake, haha. Det har ju inte gått så bra med min uppdatering dom sista dagarna, och det beror på att jag inte har varit hemma särskilt mycket. Vernissage, släktmiddagar, bio, kompisar... Ja allt som man ska göra på jullovet. Men det betyder inte att jag kan strunta i bloggen, men jag kanske inte bloggar lite mycket som innan. Men, lite always, jag ska göra mitt bästa :) Later. Ps, det går inte att ladda upp bilder, byta stil på texten osv. Hela fältet ovanför rutan där mn skriver ät gone! Stört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0