wednesday

Tjenare bloggen!
Hur mår ni? Jag mår bra, har precis käkat lite middag. Efter skolan skyndade jag mig hem, sen vare bara chop-chop, äta, byta om jag kuta till träningen. Träningen gick skitbra idag, det var riktigt kul! Bara kallt som f*n, och skridskobana över hela planen. Haha, när man tog sprong gick det knappt att stanna.

Idag fick vi reda på att vi har NO prov nästa vecka. Eller, våran lärare har nämt det tidigare, men ingen har liksom tagit det så seriöst. SO och matte prov är ju redan avklarat, då är det svenska och NO kvar innan jul. Uschibuscha, det gillas inte.

Nu ska jag duscha, plugga och fixa lite i mitt rum, och sen sooovaaa. Jag bloggar senare ikväll ;)




Kommentarer
Postat av: e

vi har inte haft ngt so prov? :P de var bara ett läx förhör robbbban snackish om ett annat so prov -.-

2009-12-02 @ 20:36:13
Postat av: Lisa<3

gullis<3

2009-12-02 @ 21:35:35
URL: http://typisktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0