SATURDAY

Hejsan alla glada!
Nu sitter jag vid datan, och har precis ätit lunch. Eller inte precis, för typ 1 timme sen. Efter lunchen låg jag i soffan och kollade på tv, för att läka min mage lite, har haft så himla ont nu på sista tiden, och helt plötsligt somnade jag! Gud vad skönt det var att sova en stund, och nu känner jag mig lite piggare.

Imorse hade jag match, vi mötte Tyresö och vann med 7-0. Jag kunde inte spela hela matchen, pga av min cpmage. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt, för jag vill inte ha ont i magen varje dag.
Emelie kanske kommer hit ikväll, om hon kunde. Hoppas verkligen det, jag vill ju inte vara själv på en lördag, då blir jag nästan deprimerad. Haha, nej, men nästan.

Jag lovade ju en dagens outfit, men eftersom min outfit idag har varit fotbollskläder och mjukisbyxor, så lägger jag upp gårdagens istället!


Såhär såg jag ut i skolan i fredags, tröja från Gina tricot, jeansjackan är gammal


Efter träningen bytte jag kläder, eftersom jag hade spillt lite sås på lunchen, haha. Såhär såg jag ut når jag drog till Martina,
Blus från Zara, ny, och vitt linne från gina tricot. Jackan är supergammal ,men jag tror den är från jc. Till det hade jag mina vita favorit sneakers från Superga.

Ha en trevlig helg alla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0