GODMORGON!

Nu sitter jag i mitt rum och sminkar mig. Mitt ben värker som in i bomben, och det finns inget jag kan göra åt det. Svullnaden har gått ner en aning, men jag har mycket ondare idag. SHIT, och vi har slutspel i helgen! Om jag inte blir bra snart blir jag seriöst olycklig.

Idag börjar jag inte fören 9.20, så jag har gooott om tid p mig. Jag kan inte ha åtsittande jeans på mig idag, det gör för ont på benet då. Jag får ta ett par chinos, för vägra mjukisar. Jag passar inte det, at all. Jag kan knappt gå heller, så folk kommer tro att jag är ett mongo eller nåt när jag går till bussen. Fan vad pinsamt...

Aja, idag ska jag till tandläkaren också! får se om jag får min efterlängtade tandställning då. Om jag kan joina Emelie i braceface ligan, hahaha. Nej, jag skojar älskling.

puss & kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0