BILJETTEN IS HERE

Hejsan alla!
Nu sitter jag, ny duschad och fräsch, och äter glass direkt ut paketet. Jag älskar det, det känns mycket coolare, haha nej jag skämtar.
Idag kom biljetten till konserten hem!!! Jag blir mer och mer spänd för varje dag, det ska bli så grymt kul!
Tidigare idag var jag med my bebbe Emelie en stund, vi va på boovallen och körde fotboll med T, H och L, hahha ni äger. Sedan drog vi hem till mig för att byta om, och sen gå ner till träningen.

Imorgon har jag inget bestämt, så jag får se vad det blir. Träning, blir det ju såklart, men annars så vet jag inte. Måste gå, tvn kallar. Det är ju DHW !! Yeeees, nu ska jag njuta framför tvn, puss och godnatt!


4 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0