.

Idag är jag på dåligt humör. Inget har gått bra, allt känns jobbigt och jag är förbannad utan anledning. Jag vet inte vad det beror på, kanske att jag bråkar med en person som är väldigt viktig för mig, eller att jag har ont i magen varje dag. Jag orkar inte leva såhär. Jag blir mer och mer ledsen och arg för varje dag, och jag orkar nästan inget. Jag är så himla trött på min skola, jag hoppas det blir bättre nästa termin.

Nu har jag precis ätit glass med hemgjort chokladsås, muuummmaaa! Det blev jag lite gladare av. Jag tänkte att jag skulle belönas, eftersom jag har stortstädat idag. Damma, putsa, dammsuga, torka, you name it! Gud, jag är helt slut!

Idag skulle jag vara med L, men hon fick förhinder, och jag orkade inte vänta på henne. Så vi bestämde att vi skulle göra nåt i helgen istället.
E ringde mig stax efter, och ville att jag skulle komma till henne en stund. Och då drog jag till henne, jag lämnade också hennes julklapp, haha jag veeet men vi har glömt att byta julklappar!


Åh, vad jag är shoppingsugen! Jag som shoppade lite förra helgen, men jag får aldrig noooog. Jag är helt pank nu, det ekar i min plånbok! Det finns så himla mycket fint som jag vill köpa, men jag kan inte.

Fast nya jeans måste jag ha, så det ska jag och pappa fixa i helgen. En ny väska skulle också sitta fint, med tanke på att min som jag har nu har gått sönder :S Vi får se vad det blir.

Imorgonkväll ska jag, Emelie och Carro hitta på nåt. Hahah, carro vet inte ens än, men jag ska ringa henne snart.

Nu ska jag slänga mig i soffan, och vila. Ha en bra kväll, så hörs vi imorgon!
Puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0