HEMMA IGEN

Sha alla glada !

Igår natt kom jag hem från skåne, där jag har haft typ träningsläger, fast vi har bara spelat matcher. Jag ska berätta allt om det sen, måste bara berätta om igår först, för det hände lite mycket.

Vårat tåg gick typ 19 ifrån malmö. Innan det gick hela laget och linus (min tränare som är supercool) på stan, vi shoppade hattar på buttericks. Bilder kommer sen.
på tåget fick vi reda på att det var banarbete, så vi var tvunga att ta ersättnings bussar ifrån Lindköping till stockholm. Härligt! Men det här med bussarna var nog inte så genomtänkt, för alla fick inte plats. Som tur var, så kom alla boo ff lag med utan problem.

Men sen när vi var vid slussen, så körde våran buss in i ett för lågt tak, så det lät som hela bussen skulle gå sönder. Alla hoppade typ 1 meter upp i luften och skrek! Det var sjukt läskigt, jag trodde vi skulle dö. Haha, okej kanske inte, men nästan.

Nu ska jag till emelie snart, vi hörs senare!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0