MÅNDAGEN ÖVER

Hey! Hur mår ni idag? Jag mår prima!
Idag har jag haft spanska, matte och geografi, och sen träning. Vi hade ett prov på träningen, man skulle klara kullebytta baklänges och vanlig, stå på händer, stå på huvet och hjula. Och gissa vad? Jag klarade allt, det trodde jag inte att jag skulle. Nu känner jag mig nöjd med mig själv, haha.

Igårkväll ringde Louisa och sa att hon skulle ha fest på fredag! Askuul, tänkte jag, som älskar att partaa! Jag och Emelie ska åka in till stan eller nåt och fixa nåt som vi kan ha på oss, jag behöver verkligen lite förfriskningar i min festgarderob.

och förutom det, så är det ju valborg på torsdag, trevligt trevligt. Jag ska nog vara med Emelie och Martina, vi får se vad vi ska hitta på. Och som pricken över i, så är det ju ingen skola på fredan, så jag har heeela dan för att fest fixa, hihi.


Nu ska jag titta på Färjan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0