NO FAN OF RUBRIKER

Hejsan alla glada! Hur mår ni idag?
Själv mår jag bra, jag har precis kommit hem från Domar café. Det var nåt möte för alla domare, och jag är ju, nu efter domarkursen, domare! Jag har redan dömt en match, det var flickor födda 2001 som spelade, det var hur sött som helst.
Tidigare idag spelade vi match mot killar, dom var ett år yngre än oss, men dom var bra. Vi vann med 8-2, hihih.

Imorgon kommer Lisa hit, vi ska pressa i solen, och det är väder för det. Vi ska kolla vad vi ska ha på oss på lördag, när hugo har fest. Och sånt tar tiiiiiid, det kan jag lova. Iallafall för mig, haha.

Nu måste jag plugga, puss!

Kommentarer
Postat av: linn

Hej <3 jag såg när ni spelade mot killarna ni var grymma försökte vinka till dig men du såg inte ;) vi ses pussar<3

2009-04-16 @ 16:45:48
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0