PLUGGG

Hejsan alla sthekare.
hur mås det? Jag mår priiimma, förutom att jag har massa skolarbeten att göra... Jag vill verkligen inte sitta inne och plugga, nu när det är så fint väder ute. Aja, sånt e livet!

Ikväll äre emelie som gäller, mysigt! Vi har inte bestämt vad vi ska göra än, men nåt kul blire iallafall. Det blir det alltid (:


Igår var jag med Carro hela dagen, vi hade det trevligt. Vi låtsades som det var sommar, solade, hoppade studsmatta och åt glass! Det ända som saknades var att bada, vi funderade på det också, men struntade i det, med tanke på att det är is på bagarsjön, haha.

Nu måste jag plugga vidare, puss!


I malmö, efter en stund inne på Buttericks. Emelie, marrä, min tränare & jag. Vi hade så jävla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0