FBOLL IS A LIFESTYLE

Sho alla,
nu ligger jag i sängen & ska snart sova, men tänkte blogga lite först.
Jag har varit hos carrobarro hela kvällen, vi kollade alla shit-mtv-såpor som next, x-effect & my super sweet 16, och tjockade oss. Innan så gick vi till hemköp & köpte lite proviant, som ostpopcorn, glass, lösgodis & läsk. Sedan var kvällen fixad.

Imorgon ska jag spela två fbollmatcher, en med mitt lag & en med 95orna. Jag är lite nrvös eftersom jag inte har rört en boll på hela jullovet :S aja, dt ska väll gå bra.

nu somnar jag, kisses

Kommentarer
Postat av: Klara

Ostpopcorn??! Det låter inte speciellt gott... :S

2009-01-10 @ 15:32:12
Postat av: Klara berglind

nej, jag vet, precis vad vi tänkte först! Men jag lovar dej, dom var asgoda (:

2009-01-10 @ 19:01:17
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0