IDAG

Hejsan alla glada,
Tänkte berätta lite kort om idag, jag är så fasligt trött, där har ni ursäkten. Jag & www.mhylife.blogg.se har varit i sickla köpkvarter idag, vi har fikat & shoppat. Jag köpte som sagt lösnaglar, (nasty word) & ett par björnborg trosor. Det var halva priset, skulle annars aldrig lägga 200 kr på ett par trosor. Vi hade the time of our live inne på inter sport, haha. Vi åkte rulltofflor, det är som fyra hjul som sitter fast på en bricka som man fäster på sina skor. Det var otroligt kul, men väldigt svårt. Precis när det började gå bra, halkade ja till & druttade på rumpan, och jag & emeli trodde vi skulle dö av skratt. Mahha, hoppas ingen såg oss.

Nu ska jag snart sova, skola imorgon. Usch, helgerna går snabbt, men dt gör ju veckorna också.
Ha det så bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0