UTMATTAD SOM *AN

hejsan alla söta! Hur mår ni ? Jag mår bra, är bara väldigt trött...Idag har jag nämligen spelat två fboll matcher, det kanske inte verkar så mycket, men med tanke på att jag inte har tränat på tre veckor, jag brukar annars träna 4 ggr i veckan, så är det väldigt mycket!

Och imorgon blire ännu mer fotboll, jag ska spela innomhus cup hela dagen. Haha, jag kan inte få nog av denna underbara sport.
På måndag börjar skolan igen. Ja, vad har jag att säga om det? Jag skulle mer än gärna ha några dagar ledigt till, som carro får, för hon ska ju till sälen. Kommer att sakna henne (:

Jag tänkte bjussa på en finfin bild från igår kväll,



kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0