HEJ BLOGGEN

Idag gick jag upp ratt tidigt, vid halv tio ungefar. Jag och mamma skulle namligen vara med pa vettenjympa i poolen vid halv 11. Hahah, men det slutade med att jag inte hann vara med iallafall, eftersom jag segade som vanligt. Kanske hinner med vattenjympan imorgon istallet. Jag skulle nog behova rora mig lite, jag har knappt lyft ett finger under resan, hehe. Men sa ska det val vara pa semester, right?

Nu har vi precis atit lunch, och jag ska snart skynda tillbaka till poolen. Det ar sa otroligt varmt har, jag maste typ bada var tredje minut! Ohmygod, vilket I-lands problem... :D
I overmogon aker vi vidare, ifran detta hotell som heter La serra, till...ohm..ett annat hotell! Haha, kommer inte ihag vad det heter just nu. Vi ska vara dar till nasta lordag tror jag, och sedan avslutar vi varan Italienvistelse i Rom. Jag far se om jag har mojlighet att blogga nogot mer efter pa sondag, men jag ska forsoka :)

Hittade lite finfina bilder pa facebook fran Gbg, enjoy!


Jag, Marre och Veronica i colorado pa Liseberg, hahah :)

Hela mitt underbara lag innan finalen pa gamla ullevi.

Sara, Marre och jag pa stan efter middag :D

Bosseeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0