ITALYYYY

Yeeesss, jag sitter nu i hotellobbyn och har betalat lite for att fa tillgang till Internet. Jag som annars anvander internet varje dag, nu blire typ en gang i veckan :S
Idag har jag brant mig... Pa brostet, och det gor sa jakla ont ! Jag som tyckte att jag var sa duktig o smorjde in mig med solskyddsfaktor 20, men nej, det hjalpte inte.

Nu ska jag inte bara skriva om det daliga, saklart inte. Det ar helt underbart har. Vi bor pa ett fint hotell, i bungalow, med 50 m ner till playan, och pool. Haha, man maste ha badmossa i poolen har! Damn assa, jag blir smexi i min tighta roda badmossa som jag kopte i receptionen. Haha, om jag behover ett gott skratt kan jag bara satta pa mig den och stalla mig framfor spegeln. Ska kopa en till marre och emelie tror jag, kan vi ha dom pa oss nar vi badar i trollan, :D

Ikvall blire pasta pa hotellet, den ar sjukt god har.
Puss alsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0