SISTA DAGEN - AT THIS PLACE

Valde att skriva rubriken pa engelska, eftersom alla svenska bokstaver inte finns pa detta tangentbord. Hehe,  jag da vet ni det.
Jag gick precis till repan (haha), for att lana datorn lite, det ar sa varmt vid den har tiden har sa jag pallar inte4 att vara ute. Bytheway, man kan nog saga att jag ar fakir nu. Ni vet en san som slukar svard och gar pa eld och sa. For jag har gatt i stekhet sand pa stranden nastan varje dag, och jag borjar bli van nu. Dom forsta dagarna skrek jag sa fort satt foten nere i sandebn, men nu klarar jag av att ga ungefar tva steg. Yeeesss, vilka framgangar.

Idag ar sista dagen La serra, som varat hotell heter, som ligger i Baia Domitzia. Imorgon aker vi vidare, jag kommer fortfarande inte ihag vad det stallet heter, haha. Men en sak vet jag nastan sakert, att det ar gratis internet pa nasta stalle! Sa jag komemr kunna blogga mer, men det kommer fortfarande vara samma konstiga, jobbiga text. Kanske lyckas ladda upp lite bilder ocksa, men vi ska inte hoppas pa for mycket :D

Nu ar det exat 12 min och 34 sek kvar av min Internet tid, sa jag ska surfa vidare.
puss fran Italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0