FYSTEST -.-

Hejsan bloggen,
Nu sitter jag i soffan och kollar på Våra bästa år, hahah det suger. Snart kommer jonna hit, vi ska bara vara hemma och ta det lungt idag, jag måste spara krafterna till i eftermiddag, då jag har fystest...Vi hade det i vintras också, men nu ska vi göra det igen och se om vi har förbättrats nåt. Haha, tänk om jag inte har det? Fett pinsamt...

Jag hade velat åka och shoppa idag, men jag måste spara lite pengar till Italien, jag ska ju snart dit! Japp, direkt efter gothia flyger vi till Rom och är där ett par dagar, sen åker vi vidare ut till kusten, fyfan vad härligt!



Vi hörs senare,
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vind ögd? :O

2009-06-22 @ 22:27:49
Postat av: k

haha nej?

2009-06-23 @ 12:02:28
URL: http://klaras.blogg.se/
Postat av: Anonym

äru tönt eller. kan du inte säga vem du är? fyfan vad fegt att inte stå för dt man säger?

2009-06-23 @ 12:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0