GRÖNALUND BABY

Shashashaaaa :)
idag har jag varit med Alexandra hela dagen, hon kom hit vid 3 och då gick vi till bagarsjön, för att bada. Men när vi kom dit hade solen försvunnit, fett typiskt, och då ville jag inte bada längre. Men inget stoppade Alexandra, hon kastade sig i det iskalla vattnet utan problem, gud det skulle jag aldrig kunna göra. Men jag är ju iförsig en riktig jävla badkruka, haha.

Sedan gick vi vidare till Hemköp och köpte Ben & Jerry's glass, och cider, mumma säger jag bara.


Imorgon ska jag till gröönan, yeeees! Jag älskar grönan, gud jag måste åka Insane imorgon,jag har faktiskt lovat lisa det... Herregud, det skulle jag inte ha gjort. Aja, får muta henne med sockervadd eller nåt, och hoppas hon glömmer det. Eller så rycker jag upp mig och åker den jävla hemska karusellen bara, så har jag det gjort?    
Moi & Alexandra idag framför tvn men glass i högsta hugg.

Myself at the moment,

Vi hörs senare, älsklingar.


Kommentarer
Postat av: evelina

såå söta (; <3

2009-06-21 @ 20:28:17
URL: http://hejjeve.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är wannabe att puta med läpparna.

juste, du är ju wannabe fjortis. hur kunde jag glömma?

2009-06-22 @ 22:26:53
Postat av: Klara

haha men du är ju coool

2009-06-23 @ 12:01:30
URL: http://klaras.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh vill också gå till grönan ;)

2009-06-23 @ 12:06:20
URL: http://alexiaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

men såklart hon är wannabe fjortis !

hon är ju 96- med andra ord - efterbliven

2009-06-24 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0