LÖRDAG

Hej bloggen,
Vad har ni för er? Jag har precis kommit hem från forum, och sitter nu och väntar på Emelie. Jag hoppas verkligen hon har med sig godis, annars släpper jag inte in henne. Hahah, nej jag skämta.
Imorse hade jag match, mot bajen på världens sämsta plan. Det gick sådär, vi förlorade, men vi gjorde typ så gott vi kunde, hehe. Nej men seriöst, det var inte lätt att spela fotboll på den planen, björknäs ip, och det regnade! Nej, jag ska inte bortförklara mig, vi var inte bra idag.

Efter matchen åkte jag och mami till forum för att lämna tillbaka en jacka och en kofta. Vi gjorde det vi skulle, och sen åkte vi hem igen. Jag köpte ett par svarta jeansleggings också.
Igår sov jag hos Jonny, men Lisa och Alicia, vi hade det skitkul, som vanligt.  Jonna som bara ääääääääälskar att bada, badade i regnet. Haha, hon älskar verkligen att bada! Innan vi åkte hem till Jonna så var vi med Elias och Simon en stund. Btw, jag har lärt mig att köra lisas elcykel, moahahah.

 
(klickbara bilder)
Första bilden, Hanna på lunchen efter avslutningen. Andra, dagens outfit:
Stickad kofta utan armar - Bondelid
Vitt linne - Gina Tricot
Svarta jeansleggings - MQ

Puuusss sötnosar.

Kommentarer
Postat av: caroline

här va man lite fjortis :o

2009-06-15 @ 17:13:18
URL: http://ecl.blogg.se/
Postat av: K

nej, inte alls.

2009-06-15 @ 20:21:18
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0