ONE DAY TO GO

Yo bloggers. Vad har ni för er?
Jag sitter i soffan och myser med tippen framför teven. Idag har det varit rätt slappt i skolan, vi har bara övat på Mamma Mia musikalen som vi ska ha på avslutningen, städat bänken och ätit lunch. Idag hade vi våran berömda avslutningslunch, det var trevligt :D
Idag ska jag plugga det sista, träna och köpa skor till avslutningen. Jag har sett ett par jättefina *, svarta med en rosett vid tån från dinsko som jag typ ska köpa. Åååh, jag vill verkligen ha dom!

I måndags var vi ute och åt, som sagt, och det var jättekul. Vid 7 åkte vi in till stan och mötte upp kusinerna, sen drog vi på restaurang. Vi åt trerätters middag på Thank God It's Friday, och det var så jäkla gott! Till alla er som inte ätit där, pallra er dit och ät!
Eftersom jag fyllde år så fick jag lite presenter också. Jag fick nya Escada parfymen och presentkort i Nacka forum av mina kusiner, shopping av morfar och lite blandat av mamma och pappa, tack så mkttttttt!! :D


Nu måste jag plugga....-.-

puss älsklingar.



At the moment.
Linne med spets - HM
Svart kofta - Stockholm LM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0