SUMMER FEELINGS

Hejsan bloggen, saknat mig? Haha, skämta baraaa.
Nu sitter jag hemma, och ska snart till Martina, ska sova där. Idag var vi som sagt vid Trollan, haha skumt namn?, och det var najs, härligt att bättra på brännan lite. Typ det ända dåliga med Trollan är att det är sjukt mkt myror överallt! Uschibuscha, jag gillar inte myror...

Idag tror jag att vi har simmat typ 200 m! Eller det är kanske inte så mkt? Men vi har simmat mkt idag, iallafall. Vi simmade över till andra sidan på sjön, och där var det ett skithögt berg som vi hoppade från, det var skitlkul (:

Nu har jag precis färgat ögonfransarna, och jag är inte så inponerad. Antingen är jag skitdålig på att färga, eller så sög det. För jag ser inte så stor skillnad...Aja, tror jag ska försöka med ett annat märka eller nåt, för jag vill verkligen färga mina så att dom blir mörkare.


Detta är vad jag använde, men jag misslyckades helt.

Idag påväg hem,
Gladiatorsandaler - Köpta i Portugal
Jeansshorts - Cavalli
Tröja - H&M


Nu ska jag draaaaa, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0