VI KÖR DET IGEN

Godmorgon alla! Hur mår ni idag?
Jag och Martina år prima, vi ha precis ätit frukost och ska lägga oss ute på balkongen och sola! Ovanligt, eller hur? Haha. Våran buss går halv 1, till Trollan, vi tänkte åka dit idag igen, haha tredje dan vi är där, menmen. Imorgon kanske vi åker dit igen, eller till St Eriksbadet, vi får se.
Jag börjar bli riktigt brun och fin nu, med allt solande, wiioo!

Vet ni, jag tänkte på en sak. Jag har inte ätit glass på flera dagar! Det är liksom sommarlov, och i vanliga fall brukar det bli en glass om dagen, men nu har det inte blivit nån på skitlänge! Måste köpa en idag, kanske Magnum Temptation? Oh yes.

Puss älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0