Chill

Yo bloggish, haha

Hur mås det? Nu har jag precis kommit hem från nåt Steak House i nacka strand där vi åt middag, trevlig värre. Jag önskar bara att jag inte hade varit så jäkla trött, jag var som en zombie vid bordet, haha. Påvägen hem stannade vi i Sickla och jag köpte ett nr av Sofies Mode och en glass på donken. Och med det var min kväll fullbordad. Jag hade tänkt att sätta på en film nu om ett tag, men jag tror jag är för trött för det. Gud alltså, jag orkar inte vara så här trött hela tiden. Idag var jag så trött på NOn att jag bara satt och skrattade. Kunde varken koncentrera mig eller typ prata, fick bara ur mig en massa sluddriga ord och garv. Såg ut som en idiot, med mera. Jag bävar mig för åttan när det blir mer på allvar, med betyg och allt...

Det är allt för mig idag, för jag orkar inte skriva mer tyvärr, jag kanske är i nån trött period nu eller nåt? :o
Det kommer kanske ett inlägg senare om dagens fynd!
puss iallafall♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0