Du är så patetisk, anonym

Du har komenterat min blogg flera gånger nu, taskiga onödiga saker som jag fullständigt skiter i. För jag och mina vänner är starka, vi tar inte åt oss av det du skriver. Och vi vet att vi inte är ett dugg fula, både Sozo och jag. Du vågar inte skriva vad du heter av nån anledning? Förmodligen rädd och osäker. Stackars dig, säger jag bara. Har du verkligen inget bättre för dig? Men snälla, fortsätt! Det är bara jag som vinner på det och får fler besökare ;) Peace out!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha?

om jag är patetisk... vad är du då?

som sitter och skriver om mig på din j*vla tråkiga blogg, vet du vad?

bara för att jag är snäll tänker jag fortsätta ;)

Jag är det bästa som har hänt i din blogg :)

''Sozo'' vadfan? hon heter SOPHIA ;)

och hon är ful precis som du!

Dröm om att få fler besökare ;)

hahah xD

2009-11-15 @ 13:29:13
Postat av: Petra

Sorry om jag lägger mig i men om Klaras blogg är så dålig, varför pluggar du den 24/7? Ville bara säga det.

2009-11-15 @ 13:46:42
Postat av: Anonym

du den där hanna, vafan lägg ner ditt sk*t snack och läs inte bloggar om du ger en patetisk kommentar.. (?)

2009-11-15 @ 14:09:20
Postat av: Johanna och Sofie

vem e den där hanna?:O

2009-11-15 @ 14:45:10
Postat av: Liine

Hanna Sozo & Klara är inte ett dugg fula, men om du tycker det kan du ju gå och rövknulla !

2009-11-15 @ 14:50:17
Postat av: benson

ahahaha asså de e fan skrattretande hur satans patetisk du är, har du inge liv, människa? haha nej tänkte väl det? och vadå, om sozo o klara e fula, DÅ FAAN E JULTOMTEN, VILKET JAG FÖRIHELVETE INTE ÄR!?! så seriöst lägg ner, folk som har ett liv skrattar åt såna som du, HAHAHAHA! :]

2009-11-15 @ 15:57:42
Postat av: nadja

haha hanna så jävla ägd du e XD

2009-11-15 @ 16:25:14
Postat av: lisa

asså hanna, eller om du enns heter det.

Fyfan vad töntig du är. Men om du tycker hennes blogg e sååå jääävla tråkig vad gör du enns här ?

Klaras blogg e fan en av de få bloggarna jag fakstiskt tycker e roliga.

Och vem fan har bett om din åsikt?

Stick jävla subba!

2009-11-15 @ 16:27:06
URL: http://typisktlisa.blogg.se/
Postat av: emelie

bra sagt lisa, stick!

2009-11-15 @ 16:49:26
Postat av: Hanna

Hahaha som sagt jag är den bästa som hänt i din blogg -.-' ;)

ser du hur många kommentarer du får ;)

''Sozo''& klara är så jävla fula alla killar i b & e laget tycker det ;)

Fula j*vlar^^

2009-11-15 @ 17:40:25
Postat av: lisa

Vem fan bryr sig om vad killarna i b och e laget tycker?

alla dom är ju redan fula som stryyyk och de kommer aldrig få sånna tjejer som oss!!

Alla vet redan vem du är Tea kines mutta, varför kallar du dig hanna?

OMOGET!!



döööööö

2009-11-15 @ 18:06:25
URL: http://typisktlisa.blogg.se/
Postat av: benson

HAHAHAHA FEEEL OWNED !!!!

2009-11-15 @ 21:13:46
Postat av: Caroline

Haha , omg .

Sitter å skrattar för mig själv. Hur fan kan man ens komma på att skriva nåt sånt till Klara & Sozo ?

you have certainly no friends, no life either loooooser.

2009-11-15 @ 21:44:41
URL: http://honcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0