Hemma!

O-M-G. Jag tror inte att jag har gråtit så här mycket på en och samma film någon gång. Jag, Sozo och Lisa satt och höll varandra i händerna och storgrät. Både av skräck och sorg. Titta inte på 2012! Aldrig någonsin, lova mig det? Fast den var väldigt bra på samma gång. Spännande som tusan, så ni kanske ska se den ändå ;)

Nu är jag iallafall hemma och chillar igen. Mys. Mamma kom precis hem från Köpenhamn, och hon hade köpt hem massa Jelly Beans i mina favoritsmaker. Underbart, I love u mama. Jag har verkligen ingen skrivlust, så vi får höras senare. Lite bilder kommer sen, om Lisa kan resa på sin röv och ladda upp dom. För det är nämligen hon som tog alla kort, hehe. Cya ;)


Just nu! Ischoklad och Jelly Beans, lovely. Haha, jag är ett sånt fetto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0