I GOT A JOB!

Snart är det ju juletider, och det betyder inköp av julklappar. Till mormor, mamma, pappa, kompisar och tippie såklart ska köpas, och då kommer det behövas CASHFLOW! Haha, nej men jag kommer verkligen behöva pengar, och idag har jag fixat mitt första jobb! Jag ska städa på min moster och hennes mans däckfirma! Glamoröst, I know. Nej, men jag får faktiskt bra betalt, och jobbet är rätt kul! ;)

Idag åkte jag till forum efter skolan med Mandi, Liine och Emelie. Jag och Emelie har förlängt våra liv med minst 5 år, så mycket som vi har skrattat idag. Haha, sjukt. Vid halv fem gick jag till Däckbutiken, där jag skulle jobba och jobbade. Och nu är jag hemma igen. Hur har ni haft det idag?

Vi hörs om en stund, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0