Nu ska jag sova ♥

Nu kom vi precis hem efter att ha handlat massa mat inför helgen. Vi åkte vid 7 typ, och kom hem nu? Aja, är i alla fall helt slut, så jag ska bara harvesta mina pinapples på Farmville och sen lägga mig och läsa Moonwalk. Nu spöregnar det ute, jag kanske är konstig men jag gillar faktiskt när det regnar. Jag tycker det är fett mysigt att höra smattret mot rutorna, haha. Japp, nu vet ni det ;)

Idag sa min engelska lärare åt mig att gå ut från lektionen för att jag inte kunde sköta mig. Det är sant, jag skrattade så mkt att jag fick gå ut ur klassrummet. Det har aldrig hänt mig förut, men jag tror inte att jag har skrattat så mycket förut heller. Det som jag tyckte jag var så kul var att Wille sa blommor på fejkengelska.

Lärare: A flower in english, please.
Wille: Öhhh...amaryllisis?
Lärare: Haha, wrong.
Wille: Ehhm... smerflower!

Han menare alltså smörblomma, fast på engelska. Smerflower liksom? Jag tyckte det var hilarious :D

Hoppas ni har haft en bra dag allihopa, det har jag. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0