Sjukdag & Vakna med The voice

Imorse vaknade jag med värsta magsmärtorna, så jag blir hemma idag. Inte så bra, hatar att hamna efter -.- Men aja, jag kan ändå inte koncentrera mig i skolan om jag mår dåligt.
Nu ligger jag i mamma och pappas king size säng och tittar på Vakna, och Ullareds bögen är med! Haha, han är så jäkla rolig. Han målade läppglans på Paul Haukka, haha.

Igår fick jag christmas feelings, big time! Jag och mamma åkte runt i sickla och forum och vi hittade julpynt överallt. Inte i så stora mängder, men det fanns i alla fall. Och det var så underbart, julen är det bästa som finns. Sen igår kväll kom min moster och hennes man för att planera lite inför julen. Då känndes det verkligen som jul. Tänk er, juldagsmorgon, man vaknar alltid supertidigt (i alla fall jag) och det första man ser är granen som lyser upp hela huset. Alla julklappar som ligger under granen, ååååh, Tippe som alltid har ett rött band runt halsen på julafton, eller en julfluga. ♥

Vi hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: [email protected]

fin blogg :) kolla in min :):P

2009-11-09 @ 12:42:10
URL: http://itsabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0