Torsdag!

God morgon sunshines!
Nu sitter jag i köket och har mer eller mindre tryckt i mig frukost. Jag har alltid så svårt att äta tidigt på morgonen. Min buss går om en halvtimme, så jag har tid med att blogga lite.
Idag har jag ingen träning, så jag ska väl hitta på nåt med Sozo kanske? Vi slutar över en timme tidigare idag, för vi har ingen idrott. Kan det bli bättre? ;) Ikväll ska vi storstäda hela huset, fuun! Haha, jag hatar att städa. Så jäkla tråkigt. Det är väl ungefär min dag, vad ska ni göra idag? :)

Nu måste jag borsta tänderna och springa till bussen. Vi hörs sen, puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-11-12 @ 18:36:44
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0