ULLARED!

Nu sitter jag och tittar på nya programmet Ullared på kanal 5, och jag har bestämt mig. Nästa sommar åker jag dit! Alla människor där verkar så härliga. Riktiga svenskar, haha.  Det är två tanter som är kompisar sen långt tillbaka som älskar Ullared. Dom går runt och skrattar åt varandra när dom provar färgglada hattar. Dom blev helt till sig när dom fick träffa Robert Wells, haha.  Jag och mina tjejer åker nästa sommar, och jag börjar spara nu! :D
Idag träffade vi våran nya tränare, och han gjorde ett helt okej första intryck. Men han är fortfarande inte Linus, så det kommer ju bli svårt i början. Men det är bara att suck it up och börja vänja sig. Vi kommer nog börja gilla honom så småning om.

Jag har bara tillgång till internet sent på kvällarna när min pappa kommer hem från jobbet med hans data, och i skolan dåra. Så uppdateringen kommer suga fram tills på onsdag, tyvärr. Ni får försöka klara er utan mig, älsklingar!!! I know u love me. Haha, jag hoppas ni fattar att jag skämtar! Jag är inte som vissa andra 96or som tror att flera hundra pers älskar och läser deras blogg, hahahah.


Haha, ser det inte lockande ut? ;)

Kommentarer
Postat av: L

Jag hänger på :D man bangar ju inte för ullareeed :P haha nej men seriöst det skulle vara skit kul om vi ett par tjejer åkte ner en helg! <3

2009-11-03 @ 21:16:28
URL: http://wust.blogg.se/
Postat av: Klara

jaa förfan, vi tjejer ner eller upp till Gekås! Nice ;) <3

2009-11-04 @ 08:37:46
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0