Bilder från idag

Efter school idag åkte jag och massa brudar till Forum, vi började på Donken. Utanför McDonalds träffade jag Tobbe, Oscar & Hugo, mina klasskompisar från lågstafiet. Det var skitkul att träffa dom, vi har inte sett varandra sen vi började sjuan. Dom följde med in och käkade lite med oss, och tiggde av våran mat, haha. Sen gick vi till själva Forum och gick runt lite. VI träffade på Jensa och Ludde efter ett tag, vi satt med dom en stund vid masagestolarna inne på Media Markt. A, det var ungefär det jag har gjort idag, träffade Marrä en stund också på tvåan.

Nu ska jag byta lakan i mitt rum och städa mitt rum, det är inte nice där inne nu, usch. Aja, vi hörs sen!


Oscar, Hugo och Sara inne på donkish (haha) idag!

Haha, vi fick faktiskt bara en tillsägelse om att vi var för högljudda, bara en.

Kommentarer
Postat av: Ellie

du har fin blogg klara :) <3

2009-10-15 @ 20:10:03
URL: http://alltidellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0