DAGENS & MATCH

Hey bloggish. Haha.

Nu sitter jag hemma och har precis kommit hem från Forum. Jag och Liine åkte dit efter school, jag skulle ju som sagt köpa skinnjackan från Zara. Men den fanns inte i min storlek, så jag gör ett nytt försök på torsdag. Jag köpte också ett par leggings, men dom glömde jag på bussen...Men som tur är, går Liine av bussen efter mig, och såg dom när hon skulle gå av, så hon tog dom åt mig. Gud, jag är så sjukt slarvig nu för tiden. Jag har tappat bort fyra skåpnycklar, och fått knippsat upp två lås, tappat bort en mobil... Fan, måste skärpa mig!

Nu måste jag käka, sen ska jag spela match! Kvartsfinal mot BP, F*n vad kul. Men jag tror inte att jag kommer kunna spela så mkt, jag har så himla ont på min böld sen Rangdal sparkade mig där igår. -.-


DAGENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0