Hemma igen!

Nu har jag precis kommit hem igen. Gokart var sjukt kul, det blev mycket skratt kan jag lova. Alla hade supertajta hjälmar och hela overaller på sig, haha vi såg riktigt pro ut. Jag kände mig fett seriös med dräkten och allt, så jag ville vinna! Men så blev det inte riktigt... Jag kom ungefär 7a av 14, så helt okej ;)
Sen gick vi till Max och käkade, linus fick lite avskedspresenter och vi skrattade lite till. Vi kommer verkligen sakna dig, bajsmackan.
Jag kommer verkligen åka Gokart igen, det kan jag lova. Jag tog lite bilder också, men jag är för trött nu för att ladda upp dom. Ni får dom imorgon istället!

Nu ska jag sätta på en film och hoppa ner i sängen, jag är helt slut. Puss


Haha, man ser ju inte vad filmen heter, det var liksom det jag ville visa...Aja, den heter iallafall Dumpa Honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0