Hos Lisa baby

Nu sitter jag hos lisa och äter Caprese och dricker coke. Det är så det heter nu, Coke, inte cola. Hahah! Jag har inge skrivkraft, så jag slänger upp lite bilder istället!

Alldeles nyss började Lisa köra Farmville, och nu har hon börjat prata fett geek.

Lisa: Asså jag har fett mycket coins nu. Asså jag hatar när man måste plowa allt land (med engelsk brytning)
Klara: Öh? Du pratar fett farmville geek nu.
Lisa: Nej! Åh, nu kan jag odla Bell Peppers!
Klara: Det har jag redan?
Lisa: Va?! Är du i level twelve?
Klara: Ja?

HAHA!

Mumma.

Jag vet , vi ser likbleka ut, men det är vi inte. Lovar.

pussar

Kommentarer
Postat av: simon

haha, geeek :)

2009-10-26 @ 20:14:09
Postat av: Elli

Vad fin lisa e med sin nya färg. Du e också jätte fin med ditt nyklippta hår.

2009-10-26 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0