Just nu

sitter jag vid datan och pluggar. Jag har snart pluggat färdigt, jeej, sen ska jag sova. Jag är som en 6åring, går och lägger mig vid 8 på kvällarna, haha. Nej, men jag är helt slut varje kväll. Konstigt.

Nu sitter jag och lyssnar loss på alla MJ låtar jag har, och det är alla han har gjort. Så himla bra dom är, sjukt. Jag får aldrig nog, jag har lyssnat på dom i nu flera år, men dom är alltid lika bra. Just nu, You are not Alone. ♥

Vad har ni för planer inför helgen då? Och höstlovet! Själv ska jag hem till Emelie på fredag, ska bli kul. Det var superlänge sen, jag har saknat henne. Sen på lördag ska jag och lisa hitta på nåt, kanske shoppa? I need. Och på sportlovet ska jag sova mycket, fika och äta mycket, umgås och jobba lite på min sociala front, fira Halloween! ;) Nice, huh?


Rright now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0