Snart gokart!

Hej bloggen!

Nu har jag kommit hem från Vevve, efter en trevlig kväll med mycket skratt och godis. Vi satt mest och pratade och hade kul igårkväll, och imorse när vi vaknade tittade vi på American Pie. Nu håller jag på att göra mig i ordning, snart ska jag åka och hämta upp Sozo och sen ska vi åka till hammarby sjöstad. Hela laget ska nämligen åka Gokart där idag! Det är som en avslutningsgrej med Linus, det kommer bli skitkul men sorgligt såklart. Efter idag har vi bara 4 träningar kvar med honom... :'(

Btw, vi förlorade finalen igår. Det stog 1-1, och så får Bajen en straff, som inte var en straff. Aja, that's life, synd bara att det inte blir nå SM för oss nästa år.

Vi hörs när jag kommer hem, det blir nog nån gång ikväll, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0