Bitchie Boy!

Har varit i forum från halv fyra till halv åtta, och letat jacka och skor. Hittade nada... Nu har jag käkat lite middag, falukorv, jordgubbssmoothie och muffins. Sen har jag föesökt blogga, men det har inte funkat tyvärr. Nu äntligen funkar det igen!

Efter school åkte jag, Sosso, Sara och Emelie till forum dåra. Jag tjatade på dom om att gå till donken, men det ville inte dom. Dom var tydligen inte alls hungriga efter en lång skoldag och äcklig skolmat. Så vi struntade i det, men efter typ en halvtimme börjar Sosso gnälla över hur hungrig hon är! Åh, kvinna jag blir galen på dig. Så då gick vi till Burger King, en lite sämre version av Donken, haha. Jag blev lite småsur, efter som jag ville ju äta på donken. Menmen, thats life liksom, hehe. Jag åt iallafall Thaimat istället, som var så starkt att jag nästan började gråta. Det var nåt fruktansvärt, jag kunde knappt äta maten! Haha, Sara kallade alla som gnällde över nåt för Bitchie boy.

Sosso: Men snälla, kan vi åka hem nuu??
Rangdal: Men sosso, nu är du lite Bitchiee boy igen, hahah!

Fullkomligt normalt.
Jag köpte iallafall inget alls, och det är ju bra. Behöver spara lite, känner jag. Förut var det liksom om jag hittade nåt som passade och var fint, och inte allt för dyrt så köpte jag det bara. Nu täner jag om jag verkligen kommer använde det, och hänger oftast tillbaka det. Jag börjar kunna hantera pengar, tror jag!

Jag känner att jag börjar bli sjuk. Är trött mest hela tiden, börjar få ont i halsen också. Jag vill inte bli sjukt, hatar att hamna efter bådei träning och skola. Får proppa i mig vitaminer och sånt man blir frisk av, haha.


I nyckelviken på Kickoffen, det fanns bland annat grisar där.

Hahah, griiisrumpa! Dom ville inte stå still så det var inte så lätt att ta kort ;)

Jag och Sara D i nyckelviken!

Haha, Sosso och Rangdal i forum idag :D

Nu måste jag sova, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0