DU ÄR VAD DU ÄTER

Kollar jag på nu. Och jag blir riktigt inspererad, faktiskt! Jag kanske ska försöka att börja äta nyttigt? Träna behöver jag ju inte göra nåt mer, för det göra jag ju redan 4 ggr i veckan. Det ska jag famimej göra! Haha, får se hur länge det varar den här gången...

Idag hade vi skolfoto! Usch, jag gillar inte skolfoto. Jag har inte blivit bra på ett enda kort, jag har blundat, svängt med håret, hostat, ja you name it. Får se hur det blev den här gången senare. Efter skolan åkte jag, Emelie, Sosso och Ranglidalidish till Orminge och köpte pizza, hehe. Sen drog vi hem till emelie, satte på en film och jag lagade min goda chaklad sås och åt den tillsammans med vaniljglass. Hehe, nyttigt... :D Vi hade lite svårt att bestämma film, jag och emelie ville se bert men det ville inte sosso.

Jag och emelie: Men vi ser bert nu, sosso!

Sosso: Neeej, jag hatar svenska filmer!

Jag och emelie: Men vi kan se bert in english, med engelsk text! HAHAHAHAH!

Sosso: Men åh... -.-

Jag vet, det var skittråkigt skämt, men vi garvade hur mycket som helst då, at the time. Nu ska jag ta mig en kopp te, istället för oboy! ;)

Puss!


Chill ute i solen, Sosso, Ranglidalidish, Sara och emelie igår ute på skolgården.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0