Mitt internet är stört...

Jag har suttit hela J*@!# förmiddagen och försökt komma in på internet, men det har inte funkat. Nu funkar det äntligen, men det går i 2 km/h. Inte nice.

Snart ska jag och Sara luncha, sen dra ner till Boovallen. Jag har match idag, men jag ska inte spela. Jag har ju varit sjuk i veckan, och jag vill spara mig till Slutspelen(!) som är om nån vecka. Rätt klokt beslut, om man får säga det själv, haha.

Ikväll ska jag äta middag med mami ute någonstans, tror jag iallafall. Vi ska prata om mitt höstlov och så. För du åker jag nämligen till CHICAGO!!!!! Eller jag tror det iallafall. Det är nästan bestämt. Ja ska följa med Lisa dit, det ska bli så jäkla kul!! Jag och Lisa i Chicago, och en Massa shopping. Jg ska shoppa loss inne på Abercrombie & Fitch! :D

Vi hörs ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0