SEN MIDDAG

Japp, nu sitter jag och käkar sen middag, pasta med köttfärssås. Jag har precis duschat efter att ha tränat och frysit arslet av mig i en och en halv timme på boovallen. Även fast det var kallt, och det gick rätt dåligt för mig så var det kul att träffa alla. Speciellt Marrä, som jag typ aldrig träffar längre. Vå måste jobba på det! Men jag och Marrä har faktiskt inför en regel, som ska göra att vi träffas mer. I söndags så var jag ju med Marrä, i lördags också, för den delen, men åter till saken. Vi bestämde då att vi ska göra alla söndagar till våran dag, alltså ska jag och Marrä träffas varje söndag och hitta på nåt! Det gör tråkiga söndagar mycket roligare. Fett smart, vi vet.

Imorgon har jag hemkunskaps prov, great. Har inte pluggat alls, men vi har jobbat med det här i några veckor, så jag tror det ska gå bra. Nu ska jag göra te(ont i halsen), och kolla på idol!
Hoppas att ni får en bra tisdagskväll, puss!♥


Just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0