HELLO

Gud vad det var länge sedan jag bloggade. Jag ber om ursäkt för det, guys. Min helg har varit fullspeckad och stressig, som mina helger alltid är. I fredags var jag med Lisa och Marrä. Vi träffade Gugge, Victor Nordin och nån annan kille som jag inte minns vad han heter på boovallen på kvällen. Det var treevligt. På morgonen vaknade jag av martina som sa att hon hade spytt... Och mycket riktigt, hon hade spytt på två ställen på väg till toan. Stackars :(

Idag har jag spelat match mot Täby och vann med 7-2. Jag gjorde ett mål och nån assist tror jag. Efter matchen var dett BBQ lunch hos kusinerna som gällde. Dom hade grillat kött, kyckling, majskolvar och så bakad potatis och bearniese (haha, kan inte stava till min favoritsås) till det. Det var väldigt gott och trevligt. Myste en hel del med Ceasar också! ;)
Proppmätta åkte jag, pappa och mamma vidare till Sickla och var där i ca 20 min innan det stängde. Jag hann dock shoppa lite snabbt på Monki innan vi åkte till forum, som hade öppet en timme till. Där hittade jag inte så mycket, bara en söt tröja inne på Jackie. Ni får se allt snart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0